Laatste week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Monique Weigle - WaarBenJij.nu Laatste week - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Monique Weigle - WaarBenJij.nu

Laatste week

Door: Monique Weigle

Blijf op de hoogte en volg Monique

07 Augustus 2006 | Suriname, Paramaribo

Vrijdag na het internetcafe. Hebben we bij mijn moeder gegeten. Tonny had gekookt zijn specialiteit "pittige vis". Lekker nog bij mijn moeder op het terras gezeten. De volgende dag zijn we naar zwembad "de dolfijn" geweest wederom lekker relaxen en genieten van de keuken van daar. 's avonds hebben we mijn ouders getrakteerd op een etentje. Saro had in het boek van Claudia gelezen dat "blauw grond" een leuk restaurant heeft. Mirosso genaamd. Daar hebben we heerlijk gegeten. Veel en niet duur. De avond hebben we afgesloten met een afzakkertje in Torarica (duurste hotel van Suriname) Zondag was dan de dag van vertrek van Saro en Leendert. We werden om 14.00 opgehaald. Ze zouden om 19.00 vliegen. Heel lang wachten werd het dus. We hoorden dat het vliegtuig over Paramaribo vloog pas om 20.30. Saro en Leendert zijn goed aangekomen lieten zij weten via sms. Ze zijn bekaf na ook nog eens 2 uur op schiphol te hebben moeten vertoeven.
Straks gaan Tonny en ik naar het reisbureau om ons geld te halen.

• 07 Augustus 2006 - 14:55

Miranda:

leuk hoor die foto's
    monique je lijkt op de foto wel op cupido ga je op iemand anders schieten,dan weet je wel dat tonny goed terecht komt hihihihihihi.
    nog een fijn weekje
    en tot gauw

liefs de vermeertjes

• 07 Augustus 2006 - 18:23

Sanne:

Jij ziet er op de foto's echt super gevaarlijk uit hoor! Ik zou maar geen ruzie met je zoeken! Geniet nog even van je vakantie!

• 07 Augustus 2006 - 20:27

Ingrid:

Tjee, mooi daar hoor, wat zal Nederland dan weer saai zijn als jullie terug zijn! Nog even en dat zit het er zeker weer op?! Wat gaat de tijd toch ontzettend snel........geniet er nog maar even van. groetjes. X

• 08 Augustus 2006 - 08:05

Chantal:

Hee moon....sorry dat ik je gister zo vroeg een sms had gestuurd...hopelijk hebben jullie nog wel kunnen slapen daarna...Laatste weekje....jammer he...is best snel gegaan....Geniet er nog lekker van :) Spreek je snel weer. x

• 08 Augustus 2006 - 09:01

Saro:

Haiiiii Mo en Teunis,
    ik heb mijn reactie per ongeluk bij het stukje van Galibi geschreven, dus lees daar maar even.
    Liefs Saro

• 10 Augustus 2006 - 02:03

Leendert:

Hallo, ja we zijn inmiddels weer aan het werk en zitten volop in de regen. De terugreis was een klein drama. 1 1/2 uur vertraging op Zanderij. We landden om 10.00 uur op Schihol en om 12.00 uur stonden we in de hal. Leve de 100 % controle. Vermaken jullie je nog een beetje of is het saai zonder ons. Groeten aan Teunis en je ouders.
    Liefs Saro en Leendert.

Monique

Welkom op Weigle.waarbenjij.nu, In dit dagboek kun je vanaf nu berichten plaatsen, waarop iedereen kan reageren. Zodra je een bericht hebt geplaatst krijgt iedereen die zijn e-mailadres heeft ingevuld een e-mail (zie de mailinglist). Zo weet iedereen precies wanneer er weer iets nieuws in jouw dagboek staat. Je kunt heel gemakkelijk berichten en foto's plaatsen via de link [Beheerpagina] onderaan deze pagina. Of typ in de adresbalk van je internetbrowser: http://Weigle.waarbenjij.nu/admin/ Hier kun je ook de kleuren en andere instellingen van je dagboek veranderen. Veel plezier met je dagboek! De WaarBenJij.Nu-helpdesk http://www.waarbenjij.nu/helpdesk

Actief sinds 16 Juni 2006