11 augustus - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Monique Weigle - WaarBenJij.nu 11 augustus - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Monique Weigle - WaarBenJij.nu

11 augustus

Door: Monique Weigle

Blijf op de hoogte en volg Monique

11 Augustus 2006 | Suriname, Paramaribo

Nog maar 2 nachtjes slapen en dan gaan we alweer naar huis. Het is inderdaad heel erg snel gegaan, maar ik kan er weer een jaartje tegen aan. S&L Ik verheug mij op de terugreis. not! Misschien maar die slaappillen van mijn moeder gebruiken.
Afijn. Dinsdagavond naar het "Vat" tenminste dat was de bedoeling, maar dat zij ons al een tijdje lieten zitten besloten wij naar La Caff te gaan. Veel beter. Lekker zitten borrelen en een sateetje gegeten. Daarna zijn we naar de Palmentuin gelopen, waar al van alles te doen was. Morgen heeft heel Suriname nl een vrije dag. De dag van de Inheemse. Er stond een podium met hele grote boxen en er kwam harde muziek uit. We raakte aan de praat met een stel en dat was heel gezellig. De volgende dag zijn we met mijn ouders naar de Palmentuin geweest, daar waren er allerlei stalletjes met kralensieraden, eten, kleden gemaakt door inheemse. Door de warmte waren we toch al gauw uitgekeken. Gisteren hebben nog even een dagje "Dolfijn" gepakt. Heerlijk relaxen. Om 15.30 is er dan zwemles voor de kinderen. Dat is zo leuk om naar te kijken, het gaat daar zo anders. Even een uitspraak van de zwemjuf: Visje, vlinder, potlood. Dat schreeuwt zij dus de hele tijd. 's avonds had mijn moeder lekker pom gemaakt en heerlijke garnalen van die grote! Heerlijk, ik moet volgende week wel aan de bak qua eten en beweging want anders komt dit niet meer goed. Vandaag zijn we met mijn moeder naar de stad geweest. Na al een klein uurtje bleek dit niets voor Tonny. Vreemd hoor! ik ben gek op winkelen. Tonny dus maar op de taxi gezet. Vanavond gaan we denk ik uit eten. Pfft, weer eten, hahahaha.
Chantal, we hebben natuurlijk gewoon door geslapen dat is het voordeel als je vakantie hebt.

  • 13 Augustus 2006 - 13:46

    Saro:

    He Mo en Ton
    Ik had me een dag vergist met jullie vertrek uit suriname, maar hoop dat de terug reis van jullie wat soepeler is gegaan. Alweer een week aan het werk en is net of ik niet weg ben geweest! Het weer is ook om te janken...... Maar ja altijd wat te mopperen.
    Ik zie jullie weer snel.
    Gr Saro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Welkom op Weigle.waarbenjij.nu, In dit dagboek kun je vanaf nu berichten plaatsen, waarop iedereen kan reageren. Zodra je een bericht hebt geplaatst krijgt iedereen die zijn e-mailadres heeft ingevuld een e-mail (zie de mailinglist). Zo weet iedereen precies wanneer er weer iets nieuws in jouw dagboek staat. Je kunt heel gemakkelijk berichten en foto's plaatsen via de link [Beheerpagina] onderaan deze pagina. Of typ in de adresbalk van je internetbrowser: http://Weigle.waarbenjij.nu/admin/ Hier kun je ook de kleuren en andere instellingen van je dagboek veranderen. Veel plezier met je dagboek! De WaarBenJij.Nu-helpdesk http://www.waarbenjij.nu/helpdesk

Actief sinds 16 Juni 2006
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 9024

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 26 November 2014

Thailand rondreis

Landen bezocht: