Danpaati - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Monique Weigle - WaarBenJij.nu Danpaati - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Monique Weigle - WaarBenJij.nu

Danpaati

Door: Monique Weigle

Blijf op de hoogte en volg Monique

30 Juli 2006 | Suriname, Paramaribo

Donderdag 27-7 stond de trip Danpaati op het programma. We werden om 8.00 uur opgehaald van huis in een bus voor 20 personen, waar wij alleen met z'n vieren in zouden zitten. Het begon al goed want de bus hield er na 10 minuten ermee op. Er moest een andere bus komen vanuit de andere kant van de stad. Na ongeveer drie kwartier kwam die bus dan eindelijk. De reis kon beginnen. Na ongeveer 5 uur hobbelen in de bus kwamen we bij boot aan waar we nog 3 uur moesten varen. Aankomst verliep prettig we kregen een kom soep en daarna ging de beheerder ons vertellen wat de mogelijkheden waren. Nou, die waren er dus niet. We konden niet zwemmen, niet varen, niet hengelen, geen boswandeling kortom er kon dus niets. Geen probleem, de bar zag er goed uit en er hing een prijslijst met allerlei dranken dus wij komen de avond wel door. Mis!!! Er zaten nog 3 biertjes in de koelkast en frisdrank. De stemming begon al te dalen. Maar het goede nieuws was dat het morgen zou worden bevoorraad. Gelukkig hadden we onze first need kit mee.... 2 flessen Black cat rum en Markoesa(passievrucht)sap. De volgende dag kwamen we de enige 2 toeristen op dat eiland tegen en die vertelde ook dat er niets mogelijk was. We gingen een dorpswandeling maken wat op zich best interessant was, maar daar hield de excursies toch echt mee op. Kortom we hebben klachtenformulier ingevuld en we zullen naar het reisbureau gaan. We zijn op zaterdag met een klein Cesna vliegtuig teruggevlogen naar Paramaribo. Saro zat voorin naast de piloot en we konden er maar met z'n vijven incl. piloot, best spannend.
Zaterdagavond zijn we naar de "bekende" duitse reggeaband Gentleman geweest. Daarna naar "La Caff" nog een borreltje gehaald. Morgen gaan we naar Galibi het schildpadden eiland.

• 30 Juli 2006 - 15:57

Shireen:

leuk verhaal, leuke foto's, maar ma je mag er best vaker op staan :d

• 31 Juli 2006 - 06:43

Marije:

o,o, wat een verhaal!!!!
    Tja, wat moet je als zelf de drank op is!!!
    Sra, wat zie je er geweldig uit in die soepjurk! ;-)

• 31 Juli 2006 - 06:44

Marije:

Ik bedoel natuurlijk 'zelfs' en Saro! was te snel aan het typen!

• 31 Juli 2006 - 11:25

Betty:

Heerlijk hoor die verhalen!!! Hoop dat jullie veel schildpadden zullen zien. Vond ik heel spectaculair. Gelukkig is Oom Frank niet mee om te "flitsen".
    Zonde zeg van Danpaati; helemaal niets te doen. Nou luitjes, have fun.
    Kijk al uit naar de volgende mail. XXX

• 31 Juli 2006 - 19:16

Ingrid:

Leuk hoor met die foto's erbij, maarre Mo, Shireen heeft wel gelijk, je staat er niet zo vaak op!

• 02 Augustus 2006 - 10:16

Claudia:

Heb zojuist beide nwe berichten gelezen en de foto's bekeken.

Leuk om jullie op de foto's te zien. De outfit van de mannen stond toch wel een beetje in de schaduw van jullie, M&S!

Klachtenformulier! Die reisorganisatie had het juist heel goed met jullie voor! Ff geen drank en gewoon 24 uur per dag lekker chillen.

Hoe verzinnen ze het:Duitse reggeaband met de naam Gentleman! Ik moet jullie bekennen, dat het bij mij wel wat vraagtekens oproept!

Hopelijk zien jullie op Galibi heel veel turtles!

Ben alweer benieuwd naar jullie nwe reisverslag, liefs een trouwe fan!

• 02 Augustus 2006 - 23:27

Claudia:

Heb nog een vraagje: Zijn jullie al in de Starzz discotheek geweest? Ziet er leuk uit op de site.

Aan Saro en Leen wil ik nog de groeten doen van Lyanda.

Doeiiiiiii Clauia & Harvey

• 04 Augustus 2006 - 21:15

Monique Mastenbroek:

Ha naamgenote!! Ben net terug van een tipi-vakantie in de Ardennen en had ook enige pech, maar voel mij gesterkt na het lezen van je laatste bericht! Houd vol! M

Monique

Welkom op Weigle.waarbenjij.nu, In dit dagboek kun je vanaf nu berichten plaatsen, waarop iedereen kan reageren. Zodra je een bericht hebt geplaatst krijgt iedereen die zijn e-mailadres heeft ingevuld een e-mail (zie de mailinglist). Zo weet iedereen precies wanneer er weer iets nieuws in jouw dagboek staat. Je kunt heel gemakkelijk berichten en foto's plaatsen via de link [Beheerpagina] onderaan deze pagina. Of typ in de adresbalk van je internetbrowser: http://Weigle.waarbenjij.nu/admin/ Hier kun je ook de kleuren en andere instellingen van je dagboek veranderen. Veel plezier met je dagboek! De WaarBenJij.Nu-helpdesk http://www.waarbenjij.nu/helpdesk

Actief sinds 16 Juni 2006