Vakantie 2006 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Monique Weigle - WaarBenJij.nu Vakantie 2006 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Monique Weigle - WaarBenJij.nu

Vakantie 2006

Door: Monique Weigle

Blijf op de hoogte en volg Monique

12 Juli 2006 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal, Op 16 juli 2006, vertrekken Tonny, Saro, Leendert en ik naar Suriname. Ik ga proberen een dagboek bij te houden en misschien ook foto's erop te zetten. Veel leesplezier!

P.s.Als ik iets in het dagboek heb geplaatst krijg je vanzelf een email, dus je hoeft niet elke dag te kijken.

  • 12 Juli 2006 - 19:43

    Chantal:

    jeetje...moet ik gewoon 4 weken lang zonder je lunchen op donderdag :( dat moet dan maar...hihihi
    Heel veel plezier met zijn viertjes...geniet ervan...en de groeten aan je ouders ;)

  • 12 Juli 2006 - 20:28

    Ingrid:

    4 weken weg......a-sociaal gewoon. Maarre, geniet er van met volle teugen. Voor je het weet zijn ze om. En daar moet je natuurlijk nog niet aan denken. Een hele fijne vakantie in ieder geval. Tot lees......

  • 12 Juli 2006 - 22:21

    Kimmetje:

    wat leuk dat je het weer gaat doen!!!ga zeker kijken voor de tijd dat ik nog in nederland vertoef!!! kus

  • 13 Juli 2006 - 07:00

    Marianne:

    Heey Monique!

    Wat heerlijk zeg, op vakantie :-) Das nog leuker dan jarig zijn op de 16e hahaha ;-)
    Heel veel plezier, geniet ervan! En hopelijk spreek ik je snel weer een keertje als je weer thuis bent.

    Liefs Marianne

  • 13 Juli 2006 - 09:58

    Betty:

    Top!!!!!!!!
    Ik ga meegenieten!!!
    Kom je zaterdag nog ff een bakkie doen bij het buitentoernooi?? Ik bel je nog.
    doei

  • 13 Juli 2006 - 13:34

    Manon:

    Is er nog plaats in je koffer ;)

  • 13 Juli 2006 - 19:13

    Martha:

    Heel veel plezier.

  • 13 Juli 2006 - 19:45

    Saskia:

    Top Monique ik ga je absoluut volgen kan ik me lekker maken voor volgend jaar!!! Veel plezier en groetjes n de rest

  • 14 Juli 2006 - 06:54

    Marion:

    Hé wat leuk! Ik ga jullie volgen.

    Veel plezier.

  • 14 Juli 2006 - 11:07

    Caroline:

    Alvast een hele leuke vakantie gewenst!
    Ik zie je morgen hoop ik nog op het buitentoernooi, want ik heb nog een kadootje voor in de koffer...
    Succes met de site! X

  • 14 Juli 2006 - 11:34

    Marleen Hartog:

    Heel veel plezier tijdens jullie vakantie. Het zal super zijn om al die dingen daar te zien en te ondernemen ( ben wel een beeeetje jaloers! )
    groetjes en tot zaterdag
    Marleen

  • 14 Juli 2006 - 22:21

    Claudia:

    Hoi Mildred, behalve het lezen van jullie spannende avonturen, wil ik ook foto's zien!

    Hopelijk zie ik je morgen nog op het Buitentoernooi.

  • 14 Juli 2006 - 22:31

    Marijke:

    Heel veel plezier, ben heel nieuwsgierig!

  • 15 Juli 2006 - 19:18

    Shireen:

    Heeyyy ma,
    Heel veel plezier :d
    haha mrgn lkkr vliegen daar houd je tog zo van:p
    Mjaa het is hier echt vet leuk :D
    en ik zal af en toe even op je site kijken

  • 16 Juli 2006 - 19:24

    Marije:

    Hé, heel veel plezier allemaal. Geniet van jullie welverdiende vakantie!!!!

  • 17 Juli 2006 - 17:21

    Miranda:

    heel veel plezier met zijn vieren.
    geniet ervan

    lieve groetjes

  • 17 Juli 2006 - 17:54

    Carolina:

    He Moon,

    Op dit moment zit ben jij heerlijk vakantie aan het vieren en moet ik nog een week ploeteren! Ik wens jullie een hele fijne vakantie, geniet ervan en tot over vier weken!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Welkom op Weigle.waarbenjij.nu, In dit dagboek kun je vanaf nu berichten plaatsen, waarop iedereen kan reageren. Zodra je een bericht hebt geplaatst krijgt iedereen die zijn e-mailadres heeft ingevuld een e-mail (zie de mailinglist). Zo weet iedereen precies wanneer er weer iets nieuws in jouw dagboek staat. Je kunt heel gemakkelijk berichten en foto's plaatsen via de link [Beheerpagina] onderaan deze pagina. Of typ in de adresbalk van je internetbrowser: http://Weigle.waarbenjij.nu/admin/ Hier kun je ook de kleuren en andere instellingen van je dagboek veranderen. Veel plezier met je dagboek! De WaarBenJij.Nu-helpdesk http://www.waarbenjij.nu/helpdesk

Actief sinds 16 Juni 2006
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 9029

Voorgaande reizen:

05 November 2014 - 26 November 2014

Thailand rondreis

Landen bezocht: