Aankomst Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Monique Weigle - WaarBenJij.nu Aankomst Paramaribo - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Monique Weigle - WaarBenJij.nu

Aankomst Paramaribo

Door: Monique Weigle

Blijf op de hoogte en volg Monique

18 Juli 2006 | Suriname, Paramaribo

9.30 aankomst op Schiphol. Het was een grote chaos want er stond een heel lange rij voor de balie van Surinam airways. Dat hebben wij weer. Maar slimme Tonny had een gaatje gevonden en op onverklaarbare wijze stonden we zowat voor aan. Na eindelijk een uur in de rij te hebben gestaan waren we dan eindelijk aan de beurt om in te checken. 12.15 vertrekken zouden we nooit redden. Dat klopte ook want om 13.45 gingen we pas de lucht in. De vlucht was zeer goed geen turbulentie en vriendelijk personeel. Op wat commentaar na bij het bestellen van weer een alcoholische versnapering. 17.00 surinaamse tijd kwamen we op Zanderij aan. Mijn vader stond al een uur op ons te wachten. 19.30 zaten we eindelijk op mijn ouders terras met een heerlijk koud Parbo biertje. Daarna zijn we naar het paradijs van Saro en Leendert gaan kijken dat is dus 2 huizen verder. De volgende dag zijn we reizen gaan boeken. We gaan naar Palumeu, Galibi en Danpaati. Vandaag zijn we naar Colakreek geweest. Het was wel erg regenachtig maar dat mocht de pret niet drukken.

Verslag saro ( voor mijn vrienden, maar een aantal): Alles is eigenlijk hierboven al beschreven. We vinden suriname erg op belize lijken, qua omgeving(natuur) en behuizingen en ook wel de mensen.
voornamelijk de creoolse bevolking.We gaan ons hier wel vermaken.......

• 18 Juli 2006 - 21:39

Erika:

Hey Monique en Tonny! Jullie zitten aardig dicht bij mij in de regio ... veel plezier daar! Groetjes Erika

• 19 Juli 2006 - 06:53

Marije:

Altijd een aso hè, die Tonny.... gewoon voordringen en die kleine kinderen en oude mensen maar wachten! ;-)
    Hebben jullie regen?? Wat is dat ook alweer??
    Ik ben benieuwd naar het volgende verslag! Leuk!!
    doeiiiiiiiiiiiiii

• 19 Juli 2006 - 08:15

Stephen:

Hej Luitjes, heel veel plezier en laat jullie het bier en de Black Cat Limon goed smaken. En.... heb je een gaatje over in je koffer dan is een flessie altijd welkom hihihi.Dikke kusjes en groetjes aan mijn en jouw ouders.

• 19 Juli 2006 - 11:09

Jenny Bakker:

Wat leuk zo contact te hebben. Ik volg jullie dus de komende tijd. Veel plezier!
    Groetjes, mama J

• 19 Juli 2006 - 19:29

Ingrid:

Leuk zo'n verslag. Gek dat het daar regenachtig is terwijl wij de pan uit smoren..............ben benieuwd naar het volgende verslag. Veel plezier in ieder geval enne een beetje mooi weer natuurlijk. X

• 19 Juli 2006 - 19:33

Miranda:

leuk hoor om jullie zo te volgen ik zit nu nog lekker na te genieten van het heerlijke warme weer een beetje te warm hier voor nederlandse begrippen.
    niet teveel drinken daar en ik ga jullie bijhouden met lezen

veel plezier

• 21 Juli 2006 - 01:32

Claudia:

Hoi luitjes, het is nu 03.25 uur lokaal time in The Netherlands. Kom net terug v.e. avondje Lyanda, ook Surinaams, maar dan ff anders. jullie zijn erg aktief, zit Saartje jullie soms achter de broek, ha, ha! Is Leendert al ontmaskerd als "beambte"! Ik blijf jullie volgen en heel veel fun. Dikke X, Clauda

• 21 Juli 2006 - 14:21

Betty:

Hoi, Gelukkig voor jullie dat de vlucht zo goed was...misschien eens zonder pillen proberen??!!
    Kan mij herinneren dat wij toen ook een bui(van een uur)hadden bij colakreek, maar dat dat de pret alleen maar verhoogde. Veel plezier en doe vooral pa en ma de groeten. groetjes

• 22 Juli 2006 - 09:50

Bets En Frans Noordman:

Wij zijn blij met de veilige aankomst in Paramaribo. Geniet van jullie vakantie

• 22 Juli 2006 - 15:45

Saskia:

Leuk van jullie te horen. Die alcoholische versnapering was jij zeker weer Tonnny. Ben zeer benieuwd naar het vervolg.

Monique

Welkom op Weigle.waarbenjij.nu, In dit dagboek kun je vanaf nu berichten plaatsen, waarop iedereen kan reageren. Zodra je een bericht hebt geplaatst krijgt iedereen die zijn e-mailadres heeft ingevuld een e-mail (zie de mailinglist). Zo weet iedereen precies wanneer er weer iets nieuws in jouw dagboek staat. Je kunt heel gemakkelijk berichten en foto's plaatsen via de link [Beheerpagina] onderaan deze pagina. Of typ in de adresbalk van je internetbrowser: http://Weigle.waarbenjij.nu/admin/ Hier kun je ook de kleuren en andere instellingen van je dagboek veranderen. Veel plezier met je dagboek! De WaarBenJij.Nu-helpdesk http://www.waarbenjij.nu/helpdesk

Actief sinds 16 Juni 2006