saro en leen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Monique Weigle - WaarBenJij.nu saro en leen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Monique Weigle - WaarBenJij.nu

saro en leen

Door: Monique Weigle

Blijf op de hoogte en volg Monique

26 Juli 2006 | Suriname, Paramaribo

Hier een berichtje voor onze fans van Leen en Saro:

Na het zwembad zijn monique, moeders en ik naar Tante Erna geweest om kleding voor een verjaardag uit te zoeken.
Tante Erna had geloof ik het hele bed vol met traditionele kleding uitgestald voor ons. Het thema voor het feest is nl niet westerse kledij. Met twee tassen gingen we terug naar ons huis. Ik leek wel tante Es (Jurgen Raymann) maar dan zonder snor.....
Leen had zijn suriname shirt aan. Monique zag er erg goed uit in haar outfit ( foto's zijn er gemaakt, komen ook nog op de site).
Tonny had een afrikaans shirt van vaders geleend. Met taxi's naar het feest. Goed bandje en er werd veel gedanst. Met de nodige drankjes en hapjes. vandaag (26/7) zijn we met z'n tweeen in paramaribo. Morgen gaan we naar het binnenland voor 3 dagen. reisverslag volgt.....
Groetjes en een dikke kus.
Leendert en Saro

• 26 Juli 2006 - 19:15

Saskia:

He Saar. Leuk om ook van jou wat te horen. Ben zeer benieuwd naar de foto's

• 28 Juli 2006 - 14:53

Jenny En Erik:

Hallo Saro en Leendert !

Volgens mij vermaken jullie je wel..
    Je moeder en ik gaan ook een weekje weg naar Herperduin om precies te zijn. (van 28/7 t/m 4/8)
    Nogmaals veel plezier en
    groetjes!!

Erik & Jenny

• 29 Juli 2006 - 19:35

Marion:

Moeten we ruimte overhouden in de Compaenpraet voor de foto's?!?1

• 02 Augustus 2006 - 09:45

Claudia:

Op wie zijn/haar verjaardag waren jullie, die van ene Desi? Hij heeft jullie natuurlijk niet herkend in die undercover-outfit!

Ik plaats de rest van mijn reaktie op jullie Danpaati bericht.

Monique

Welkom op Weigle.waarbenjij.nu, In dit dagboek kun je vanaf nu berichten plaatsen, waarop iedereen kan reageren. Zodra je een bericht hebt geplaatst krijgt iedereen die zijn e-mailadres heeft ingevuld een e-mail (zie de mailinglist). Zo weet iedereen precies wanneer er weer iets nieuws in jouw dagboek staat. Je kunt heel gemakkelijk berichten en foto's plaatsen via de link [Beheerpagina] onderaan deze pagina. Of typ in de adresbalk van je internetbrowser: http://Weigle.waarbenjij.nu/admin/ Hier kun je ook de kleuren en andere instellingen van je dagboek veranderen. Veel plezier met je dagboek! De WaarBenJij.Nu-helpdesk http://www.waarbenjij.nu/helpdesk

Actief sinds 16 Juni 2006